Αντικάλαμος,
τ.κ. 241 50

+30-27210-45123
boa-secr@uop.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

"Το Τμήμα Λογιστικής & Χρηματοοικονομικής καλεί τους φοιτητές όλων των Τμημάτων του Πανεπιστημίου στο 2ο Φοιτητικό Συνέδριο του Τμήματος Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής με τίτλο «Ο ρόλος του εσωτερικού ελέγχου και η αξία της εταιρικής διακυβέρνησης, ως στοιχεία ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων», το οποίο διοργανώνει σε συνεργασία με τον Κόμβο Επιχειρηματικότητας του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου και με την υποστήριξη των Μεταπτυχιακών Προγραμμάτων “∆ιοίκηση και Χρηματοοικονομικός Σχεδιασμός για Στελέχη ∆ημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα” και “ΠΜΣ στη Λογιστική και Χρηματοοικονομική”.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί την Τετάρτη 7/6 και την Πέμπτη 8/6 και ώρα 11:00-18:00 στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου στον Αντικάλαμο Μεσσηνίας. Στο site https://fs.accfin.uop.gr/ μπορείτε να δείτε το πρόγραμμα του συνεδρίου και να δηλώσετε συμμετοχή συμπληρώνοντας τη σχετική φόρμα.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν βεβαίωση συμμετοχής.

Κατά τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν ομιλίες από ακαδημαϊκούς, φορείς της αγοράς και στελέχη επιχειρήσεων.

Παράλληλα θα διοργανωθούν σεμινάρια από το Κέντρο Υποστήριξης Διδασκαλίας και Μάθησης.

Επίσης την Πέμπτη 8/6 θα οργανωθούν business games σε δύο περιόδους. Τα τρία πρώτα business games θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 13:15-15:15, ενώ τα υπόλοιπα τρία business games θα πραγματοποιηθούν μεταξύ 15:45-17:45.

Οι συμμετέχοντες στα business games, όπως και στα σεμινάρια θα πάρουν ξεχωριστές βεβαιώσεις συμμετοχής ανά δράση.

Δεδομένου ότι οι συμμετοχές σε κάθε game είναι περιορισμένες, παρακαλώ να συμπληρώσετε άμεσα τη φόρμα συμμετοχής, δηλώνοντας τις προτιμήσεις σας σχετικά με τα games που θέλετε να παρακολουθήσετε.

Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και τη ζήτηση θα ενημερωθείτε την Πέμπτη, σε ποιο game θα συμμετέχετε.

Τέλος σας ενημερώνουμε ότι οι φοιτητές που θα διακριθούν σε κάθε game θα πάρουν από ένα βραβείο σημαντικής αξίας. Συνολικά θα δοθούν 18 βραβεία (smartwatch-tablet), ευγενική χορηγία των χορηγών του Συνεδρίου!"

Αφίσσα Συνεδρίου

Πρόγραμμα Συνεδρίου